Forsiden Vision Ydelser Om AdviceMarketing Kunde cases

Kontakt

Tlf. 60 60 90 20

Ekstern marketingafdeling

Strategi tjek Marketing tjek

Marketing ad hoc

Marketing tjek
AdviceMarketing tilbyder marketing tjek i virksomheder, der ønsker at forbedre salg og markedsføring, således at målet om øget bundlinie indfries.
Fordelen for virksomheden med marketing tjek er, at eksisterende indsats evalueres samt ny og effektiv plan for virksomheden laves og implementeres. Ofte noget som er svært at finde tid til i den daglige drift.

Alt efter behov tilbydes forskellige løsninger, som passer til virksomheden.

Marketing tjek 1.

  • Kortfattet gennemgang og evaluering af hidtidig marketing og salgs indsats.
  • Udarbejdelse af oversigt over styrker, svagheder, muligheder og trusler for produkt/service.
  • Udarbejdelse af unikke og kommunikérbare salgsargumenter for produkt/service.
  • Rekommandation af fremtidig marketing og salgs indsats.
  • Præsentation af marketing checket med dialog og sparring for at optimere indsatsen.

Marketing checket præsenteres ved enkle oversigter. Der lægges vægt på, at det er nemt og overskueligt.

Marketing tjek 2.

  • Gennemgang og evaluering af hidtidig marketing og salgs indsats.
  • Konkurrentanalyse, som bl.a. indeholder priser, salgsargumenter og andre vigtige parametre på konkurrenterne.
  • Udarbejdelse af oversigt over styrker, svagheder, muligheder og trusler for produkt/service.
  • Udarbejdelse af unikke og kommunikérbare salgsargumenter for produkt/service.
  • Mini marketingplan med rekommandation af fremtidig marketing og salgsindsats.
  • Præsentation af marketing checket med dialog og sparring for at optimere indsatsen.

Marketing tjekket præsenteres i en overskuelig kortfattet rapport, hvoraf konkurrentanalysen er i skemaform.

Har virksomheden behov for hjælp til den praktiske del med implementeringen, kan AdviceMarketing bistå med dette.